Politica de retur
S.C. VELGALA S.R.L îşi rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile sale nu sunt îndeplinite în întregime.
Care este termenul-limită de returnare a produselor?
Conform legii, returnarea unui produs cumpărat se poate face în termen de 14 zile. În magazinul nostru aveți la dispoziție 30 de zile calendaristice de la cumpărare; această soluție se numește drept de retragere din contractul de vânzare-cumpărare, așa cum este el prevăzut de OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Putem accepta returul produsului în cele 30 de zile de la cumpărare doar dacă:
- Produsul are toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificate de garanție
- Aveți în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedește achiziționarea produselor.
- Produsele returnate sunt în stoc vandabil și din același lot (ex: gresie/faianță/ structurată)
- Produsele nu fac parte dintr-un contract de avans cu precomandă (produse care nu se regăsesc în gama de produse existentă și care au fost comandate special)
- Produsele nu au beneficiat de unul dintre serviciile: Mixare Vopsea, Debitare sau Taiere, Livrare Materiale Grele.
- Produsele se încadrează în termenul de valabilitate și nu urmează să expire în mai puțin de 10% din perioada de valabilitate.
În cât timp ar trebui să primesc banii pentru produsul returnat?
Ne obligăm să rambursăm suma de bani pentru produsul returnat pe loc în cazul returului făcut în magazin.
Pentru produsele returnate pe site sau prin virament bancar ne obligam să rambursam banii până la 3 zile lucrătoare din momentul în care Velgala intră în posesia produsului și nu mai mult de 14 zile calendaristice.
Ce produse NU se pot returna?
Nu se acceptă returnarea următoarelor tipuri de produse:
- Produse care prezintă urme de uzură precum: utilaje agricole testate, pompe de apă, electrocasnice folosite.
- Produsele care nu mai fac parte din gama magazinului sau nu sunt din același lot.
- Produsele personalizate, precum cele care au trecut prin procesul de colorare, debitare/ tăiere.
- Produse pe comandă specială sau au fost comandate printr-un contract de avans.
- Produsele care au fost instalate/montate și dezinstalate precum: pompe de apă, aparat aer condiționat, centrale termice, coturi, mufe etc.
- Produsele nu se încadrează în termenul de valabilitate și urmează să expire în mai puțin de 10% din perioada de valabilitate.
- Acumulatori, becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii și încărcătoare (dacă produsele nu sunt ambalate/sigilate);
Produsul nu mai are ambalaj, se mai poate returna?
Se poate returna un produs fără ambalaj doar dacă nu prezintă urme de uzură și nu face parte din categoria produselor care nu se pot returna (ex: produse instalate/montate). Conform politicii magazinului, se va percepe o taxă de până la 20% din valoarea produsului pentru produsele returnate fără ambalajul original, din cauza diminuării valorii produsului returnat. Taxa percepută pentru lipsa ambalajului se poate aplica și pentru ambalajul deteriorat.
Produsul nu mai funcționează corespunzător. Ce trebuie să fac în continuare?
În cazul în care un produs nu mai funcționează corespunzător și se află încă în perioada de garanție, te rugăm să citești pașii din cartea de garanție a produsului. Acolo vei afla dacă trebuie să suni la service pentru a repara produsul la domiciliu (ex: electrocasnice, centrale, utilaje agricole) sau dacă trebuie să aduci produsul în magazinul nostru.
La aducerea produsului în magazin, suntem bucuroși să te ajutăm cu procesul de reparație al produsului apelând la unul din centrele de service specializate cu care colaboram.
Facem tot posibilul să aducem produsul în magazin în 15 zile calendaristice din momentul în care am intrat în posesia acestuia. Pentru a beneficia de garanție nu este nevoie ca produsul să vină însoțit de ambalajul original.